Warunki handlowe

OGÓLNE WARNUKI

Ogólne warunki sklepu internetowego coolmango.pl są sporządzone zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot-UPB2), rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO UE), ustawą o ochronie danych osobowych (ZVOP-1) i ustawą o komunikacji elektronicznej (ZEKom-1), w oparciu o zalecenia Izby Przemysłowo-Handlowej i międzynarodowych kodów handlu elektronicznego oraz określają warunki zakupu produktów za pośrednictwem strony internetowej. Sklep internetowy coolmango.pl, który publikuje niniejsze warunki, jest prowadzony przez OnetDigital d.o.o., zwanego dalej „Dostawcą”. Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego zalecamy zapoznanie się z poniższymi warunkami. Oprócz niniejszych warunków, określone podstrony lub użytkownicy mogą podlegać określonym warunkom handlowym lub umownym.

Po rejestracji w sklepie internetowym użytkownik staje się członkiem, uzyskując w ten sposób prawo do zakupu. Jednocześnie rejestruje swoją zgodę na warunki określone poniżej. „Kupujący” lub „użytkownik” w niniejszych Warunkach świadczenia usług reprezentuje każdą osobę, która decyduje się na zakup produktów za pośrednictwem coolmango.pl lub w inny sposób wyraża zainteresowanie zakupem produktów sprzedawcy. Wszystkie dane osobowe są ściśle chronione zgodnie z RODO UE. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie i bez powiadomienia. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień o zmianach w Regulaminie, jak tylko wejdą one w życie. Wszystkie zmiany są wiążące dla użytkownika, dlatego zalecamy dokładne informowanie użytkowników Regulaminu przy każdym zakupie. Oprócz warunków handlowych kupujący musi również wyrazić zgodę na naszą Politykę prywatności przed złożeniem zamówienia, w której zapoznał się z naszą polityką prywatności. Jeśli kupujący nie zgadza się z warunkami usługi lub polityką prywatności, nie korzystaj ze sklepu internetowego.

Korzystając z Witryny, użytkownik akceptuje i akceptuje warunki niniejszych warunków handlowych, które obejmują również wszystkie linki, oraz potwierdza, że ​​został poinformowany i wyraża zgodę na Politykę prywatności. Kupujący lub użytkownik gwarantuje, że ma ukończone 18 lat.

Podstawowe cechy produktu, ceny, w tym wszystkie podatki i inne opłaty, oraz informacje o płatności i dostawie obowiązują w momencie ostatecznego potwierdzenia zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany terminu dostawy, kupujący zostanie poinformowany pocztą elektroniczną odpowiednio i terminowo.

CENY

Wszystkie ceny produktów podane są w PLN(zł) i zawierają podatek VAT. Cena produktu, wartość VAT i koszt wysyłki są widoczne w koszyku przed zakończeniem zamówienia. Umowa sprzedaży między licytującym a kupującym zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez kupującego. Po potwierdzeniu zamówienia wszystkie ceny i inne warunki są wiążące i dotyczą zarówno oferenta, jak i kupującego. Kupujący jest informowany o wszystkich informacjach o zamówieniu online złożonych na adres e-mail podany w koszyku podczas wprowadzania informacji. Ta wiadomość informuje również o przewidywanym czasie dostawy. Nieotrzymanie tego może oznaczać, że klient podał nieprawidłowy adres e-mail. W takim przypadku prosimy kupującego o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem kanałów komunikacji opublikowanych poniżej. Ceny promocyjne obowiązują od daty zarejestrowanej po obniżonej cenie.

METODA PŁATNOŚCI

Oferent może zapłacić za pośrednictwem dostawy w domu lub w lokalnym urzędzie pocztowym, faktura pro forma, Paypal, Klarna oraz kartami płatniczymi i kredytowymi, które są dostępne w formularzu koszyka. Potwierdzenie zamówienia jest przechowywane elektronicznie na serwerze dostawcy i jest dostępne dla kupującego w dowolnym momencie, gdy zostanie odebrane na jego adres e-mail.

OnetDigital d.o.o. nie jest zarejestrowany jako fizyczny sklep, więc nie możemy sobie pozwolić na kupujących ani przejąć osobistego przejęcia za pośrednictwem strony internetowej zamówionych towarów. Firma nie prowadzi również operacji gotówkowych, co oznacza, że ​​nie można osobiście kupować produktów pod adresem firmy. Wszystkie informacje i instrukcje dotyczące zakupu są dostępne dla kupującego w regulaminie

KOSZTY POCZTOWE

Opłata pocztowa może być wliczona w cenę, bezpłatnie lub oddzielnie wyraźnie określona. Kupujący jest informowany o ilości przesyłki przed potwierdzeniem zakupu. Kupujący jest zobowiązany do zapłaty kosztów wysyłki przy odbiorze towaru, z wyjątkiem następujących przypadków: Podczas kampanii, która wyraźnie podkreśla bezpłatną wysyłkę.O ile nie zaznaczono inaczej na przedmiocie (w tym opłata pocztowa).

ZAMÓWIENIE TOWARÓW

Zamawianie jest możliwe za pośrednictwem większości kanałów komunikacji (sklep internetowy, adres e-mail, telefon, Facebook,…). Jeśli myślisz o zakupie, daj nam znać w dowolnym kanale komunikacji w ciągu godziny. Wszystkie informacje o zamówieniu są przechowywane u dostawcy.

ZAMÓWIENIE ZAKUPU

Rejestracja jest opcjonalna, kupujący może również złożyć zamówienie jako gość. Kupujący wybiera przedmiot i klika go do koszyka. Kliknięcie przycisku „Pokaż koszyk” lub klikając powyższy koszyk po prawej stronie powoduje wejście do koszyka. Może poprawić ilość w koszyku lub usunąć określony przedmiot i kliknąć przycisk „Aktualizuj koszyk”, aby potwierdzić dokonane zmiany. Jeśli kupujący ma kod kuponu / rabatu, wpisuje go w polu z „Kodem kuponu” i potwierdza, klikając link „Użyj kuponu”. Kupujący może użyć tylko jednego kuponu lub kodu. Kupon jest ograniczony w czasie, jeśli jest wyraźnie określony. Z koszyka klient wraca do sklepu, klikając przycisk „Kontynuuj zakupy” lub przycisk „Kontynuuj zakupy”, określ metodę płatności i wprowadź informacje o dostawie na stronie zatytułowanej „Realizacja zakupu”. Kupujący musi podać wymagane dane kontaktowe, których potrzebujemy do potwierdzenia i zrealizowania zamówienia oraz dostarczenia produktu. Musi mieć co najmniej jeden prawidłowy adres e-mail. W razie potrzeby może również dodać komentarz. Formularz wyboru płatności musi zawierać koszt wysyłki i pełną kwotę zakupu. Kupujący kończy zakup, klikając przycisk „Kup teraz”. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje wiadomość e-mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami na temat zakupu, dostawy i instrukcji. Umowa zakupu zamówionych przedmiotów między kupującym a dostawcą zostaje nieodwołalnie zawarta na tym etapie, jednocześnie użytkownik może wyrazić zgodę na wykorzystanie jego adresu e-mail do celów marketingowych (e-wiadomości) zgodnie z punktem ochrony danych osobowych.Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności opublikowaną na stronie www.coolmango.pl.

PROCEDURA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Strona docelowa to podstrona coolmango.pl, na której jeden produkt, grupa produktów lub jeden produkt w wielu wersjach jest dostępny na jednej stronie. Jest to bardziej przyjazna dla użytkownika, prosta i przejrzysta usługa, w której zakupu dokonuje się zawsze bez rejestracji. Jeśli kupujący pojawi się na stronie docelowej, klikając reklamę online, może uzyskać dostęp do formularza zakupu, klikając przycisk „zamów teraz”. Na stronie znajduje się kilka takich przycisków, a formularz zamówienia znajduje się również na dole strony. Kupujący wybiera metodę płatności. Te same metody płatności są dostępne jak na stronie coolmango.pl. Płatność przy odbiorze może wiązać się z dodatkowymi kosztami z tytułu prowizji, o której kupujący jest informowany przed zakończeniem zakupu. Wybierając opcję płatności za pomocą karty kredytowej lub debetowej lub Paypal, klient otwiera odpowiednie formularze, w których wprowadza wymagane informacje. Kupujący wprowadza następnie wymagane informacje do dostawy produktu do zamówienia. Informacje oznaczone gwiazdką są wymagane. W przypadku niektórych produktów można wybrać dodatkowe właściwości produktu, takie jak kolor. Kupujący wprowadza również żądaną ilość produktów.

„Zamówienie priorytetowe” pod przyciskiem „Potwierdź zamówienie” umożliwia kupującemu wysłanie zamówienia wcześniej niż pozostałe. W przypadku kilku takich zamówień zamówienia priorytetowe traktuje się w kolejności chronologicznej udzielonych zamówień, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów. Zakup można zakończyć, klikając przycisk „Potwierdź zamówienie”. Spowoduje to otwarcie nowej strony kupującego z paragonem. Potwierdzenie zamówienia, które zawiera również hiperłącze do instrukcji produktu, jest wysyłane do kupującego pocztą elektroniczną. Kopia potwierdzenia zamówienia jest również wysyłana na wewnętrzny adres e-mail firmy i służy jako dowód zakupu. W przypadku, gdy oferujemy dodatkową zniżkę na zakup naszych produktów, nasi klienci są przypominani o dodatkowej rabacie przy zakupie, kiedy składają zamówienie. W takich przypadkach udzielona umowa zostaje zawieszona, a kupujący może ją uzupełnić, klikając dodatkową ofertę. Jeśli kupujący nie zrealizuje zamówienia, zostanie złożone tylko oryginalne zamówienie.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Użytkownik może anulować zamówienie w ciągu godziny od złożenia zamówienia pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Wpisz „Anuluj zamówienie” pod tematem wiadomości e-mail. Proszę podać w treści wiadomości: numer zamówienia, imię i nazwisko kupującego. Kontaktowy adres e-mail dostawcy to [email protected]

DOSTAWA TOWARÓW

W przypadku, gdy produkt jest w magazynie, towar zostanie wysłany w ciągu 1-3 dni roboczych, a dokładna data dostawy kupującego zostanie powiadomiona pocztą elektroniczną. Oprócz towarów kupujący otrzymuje możliwe instrukcje i fakturę, która dla niektórych produktów stanowi gwarancję. W przypadku braku towaru w magazynie, kupujący zostanie poinformowany w ciągu dnia roboczego o zmianie szczegółów dostawy. Informacje o dostawcy są widoczne dla kupującego w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymuje na swój adres e-mail.

GWARANCJA

Produkty są objęte gwarancją, jeśli są wymienione w karcie gwarancyjnej lub fakturze. Gwarancja jest ważna zgodnie z instrukcjami na karcie gwarancyjnej i przy składaniu faktury. Zgodnie z postanowieniami zasad dotyczących towarów, dla których wystawiana jest gwarancja bezawaryjnego działania (Dziennik Urzędowy Republiki Słowenii, nr 14/12), produkty są objęte roczną gwarancją, którą kupujący może przedłużyć za dodatkową opłatą przy zakupie. Jeśli informacje o gwarancji nie są dostępne, produkt nie jest objęty gwarancją lub informacje są obecnie nieznane. W tym drugim przypadku kupujący może skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania aktualnych informacji. Sprzedawca przyjmuje na siebie zobowiązania gwarancyjne. Gwarancja dotyczy tylko „ukrytych” błędów, które występują bez wpływu użytkownika. Gwarancja nie obowiązuje, jeśli sprzedawca stwierdzi, że nastąpiło uszkodzenie mechaniczne lub kontakt z cieczą. Produkt zastępuje się nowym w przypadku usługi lub naprawa nie jest możliwa.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dostawca zobowiązuje się do trwałej ochrony wszystkich danych osobowych użytkownika. Oferent będzie wykorzystywać dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, faktur) i innych niezbędnych informacji, takich jak wiadomości elektroniczne. W żadnym wypadku dane użytkownika nie będą przekazywane osobom nieupoważnionym. Twoje dane osobowe nigdy nie zostaną ujawnione stronom trzecim, chyba że będzie to konieczne, aby poinformować Cię o dostarczeniu lub rozwiązaniu skarg, leży to w twoim najlepszym interesie. Użytkownik jest również odpowiedzialny za ochronę danych osobowych poprzez zapewnienie bezpieczeństwa swojej nazwy użytkownika i hasła oraz odpowiednią ochronę oprogramowania (antywirusowego) swojego komputera. Witryna korzysta z protokołu htpps, który zapobiega przechwytywaniu danych osobowych podczas zakupu, a jednocześnie firma stosuje zabezpieczenia poczty elektronicznej notariusz.email.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Przed odstąpieniem od zakupu kupujący może sprawdzić i przetestować produkt w zakresie niezbędnym do ustalenia rzeczywistego stanu. Kupujący nie może nadal używać produktu, jeśli wycofuje się z zakupu. Za rezygnację uważa się. produkt wysłany na czas, jeśli przesyłka zostanie dostarczona przed upływem 14-dniowego okresu zwrotu. Każdy kupujący ma prawo przekazać nam, zgodnie z obowiązującym prawem, aktualne przepisy art. 43, 43.a, 43.b, 43.c, 43. h, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g Ustawy o ochronie konsumentów (Dziennik Ustaw RS, nr 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 i 19/15) (dalej: „ZVPot-1”) w 14 od momentu otrzymania produktu oświadcz, że wycofuje się z zakupu i podaj w wiadomości niezbędne informacje o zakupie – np. imię i nazwisko, nr konto itp., na podstawie których firma może przetworzyć wniosek. Zgodnie z przepisami wymienionej ustawy (ust. 7 art. 43d ZVPot) kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów poza kosztem bezpośredniego zwrotu towarów.

Konsument musi zwrócić towar sprzedającemu nie później niż 30 dni po powiadomieniu o odstąpieniu od umowy. Zalecamy powiadomienie nas e-mailem przed wysłaniem wiadomości e-mail lub telefonicznie w celu uzgodnienia najlepszej metody zwrotu. Kupujący, który odstąpi od umowy lub zamówienia, musi zwrócić towar nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu i w tej samej ilości. W przypadku stwierdzenia niespójności uszkodzenia fizycznego towaru, ilość zostanie zapłacona przez kupującego. Możliwość zwrotu produktów lub odstąpienia od zakupu nie ma zastosowania w przypadkach określonych w ZvPot-1 (art. 43h ust. 5), a mianowicie w przypadku umów sprzedaży na odległość. W przypadku uszkodzenia towaru lub zniszczenia opakowania wartość towaru zostanie zmniejszona. Obowiązkiem konsumenta jest obniżenie wartości towarów, jeżeli spadek wartości jest wynikiem postępowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towarów. Za uszkodzone opakowanie (podarte opakowanie, niewłaściwie zapakowane opakowanie) sprzedawca może naliczyć do 20% wartości towaru. Sprzedawca pomaluje każdą zwracaną paczkę, zawartość i produkt za pomocą aparatu fotograficznego, co będzie dowodem uszkodzenia.

W przypadku rozwiązania umowy firma niezwłocznie lub nie później niż 14 dni po otrzymaniu wypowiedzenia zwróci wszystkie otrzymane płatności. Firma zwraca otrzymane płatności konsumentowi przy użyciu tej samej metody płatności, z której korzystał konsument, chyba że konsument wyraźnie zażądał zastosowania innej metody płatności, a konsument nie ponosi w związku z tym żadnych kosztów. Konsument nie może domagać się zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów, jeżeli wyraźnie wybrał inny rodzaj przesyłki niż najbardziej przystępna standardowa przesyłka oferowana przez firmę. Jeżeli spółka nie wypełniła w pełni obowiązku, o którym mowa w art. 43c ZVPot, termin do odstąpienia od umowy wynosi trzy miesiące. Okres ten zaczyna biec od momentu dostarczenia towarów od dnia przyjęcia towarów przez konsumenta i od daty zawarcia umowy o świadczenie usług. Po upływie tego terminu prawo konsumenta do odstąpienia od umowy wygasa. Formularz anulowania produktu jest dostępny tutaj. Jasmin Alibegić s.p. nie zezwala na osobisty zwrot zakupionych towarów pod fizyczny adres firmy. Zgodnie z art. 43d akapit drugi ZVPot firma musi zwrócić wszystkie otrzymane płatności konsumentowi, który skorzystał z prawa odstąpienia od zakupu, niezwłocznie lub w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu. Jednak zgodnie z art. 43d ust. 7 pkt 7 konsument ponosi koszty zwrotu towarów jedynie w związku z odstąpieniem od umowy, chyba że koszty te ponosi przedsiębiorstwo lub jeżeli przedsiębiorstwo nie poinformuje konsumenta z góry, że ponosi on ten koszt. Klienci proszeni są o przeczytanie instrukcji zawartych w Regulaminie w ramach części zatytułowanej „Prawo do odstąpienia od umowy”.

ZWROT ZAKUPU

W przypadku umów sprzedaży firma może wstrzymać się ze spłatą otrzymanych płatności, dopóki towary nie zostaną zwrócone lub dopóki kupujący nie przedstawi dowodu, że towary zostały odesłane, chyba że firma oferuje możliwość otrzymania tylko towarów zwróconych. Cena zakupu zostanie zwrócona nie później niż 14 dni po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu lub po otrzymaniu zwróconego produktu. Kupujący decyduje o sposobie zwrotu pieniędzy na formularzu. Jeśli żadna z oferowanych metod zwrotu nie jest możliwa, kupujący może skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem.

WPROWADZENIE PRAWDZIWEGO BŁĘDU

Kupujący musi powiadomić nas o wszelkich wadach materiałowych, wraz z ich dokładnym opisem na własny koszt, w ustawowym terminie, a jednocześnie pozwolić nam na sprawdzenie przedmiotu. Formularz zgłaszania błędów faktycznych znajduje się tutaj. Prawo do żądania istotnego błędu dotyczącego towaru jest ściślej regulowane przepisami ustawy o ochronie konsumentów. Zapoznanie się z odpowiedzialnością firmy za istotne błędy zgodnie z art. 37 i 37a, b, c i 4 Zvpot.

Sprzedawca musi dostarczyć towar konsumentowi zgodnie z umową i ponosi odpowiedzialność za istotne błędy w jego wypełnieniu. Błąd jest prawdziwy: jeśli rzecz nie ma cech niezbędnych do jej normalnego użytkowania lub do ruchu; jeżeli przedmiot nie ma cech niezbędnych do określonego zastosowania, dla którego kupujący go kupuje, który był znany lub powinien był być znany sprzedającemu; jeżeli rzecz nie ma cech i właściwości, które zostały wyraźnie lub milcząco uzgodnione lub określone; jeśli sprzedawca dostarczył rzecz, która nie pasuje do wzoru lub modelu, chyba że wzór lub model został pokazany wyłącznie w celu powiadomienia. Przydatność towarów do normalnego użytkowania ocenia się w świetle zwykłych towarów tego samego rodzaju oraz w świetle wszelkich oświadczeń sprzedawcy dotyczących właściwości towarów przedstawionych przez sprzedawcę lub producenta, w szczególności poprzez reklamę, prezentację produktu lub cytowanie samych towarów. Konsument może skorzystać z przysługujących mu praw w wyniku wady materialnej, jeżeli poinformuje sprzedawcę o wadzie w terminie dwóch miesięcy od dnia wykrycia wady. Konsument musi podać bardziej szczegółowy opis błędu w komunikacie o błędzie i umożliwić sprzedawcy sprawdzenie sprawy. Komunikat o błędzie może zostać przekazany sprzedawcy osobiście przez konsumenta, a sprzedawca musi wydać certyfikat, wysłać go do sklepu, w którym zakupiono przedmiot, lub do przedstawiciela sprzedawcy, z którym zawarł umowę. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady materialne towaru, które pojawią się po upływie dwóch lat od dostarczenia produktu. Uważa się, że błąd w rzeczach istniał w momencie dostawy, jeśli wystąpi w ciągu sześciu miesięcy od dostawy. Konsument, który należycie powiadomił sprzedawcę o wadzie, ma prawo żądać od sprzedawcy: usunięcia wady towaru lub zwrotu części kwoty zapłaconej proporcjonalnie do wady lub wymiany wadliwego towaru na nowy wadliwy towar lub zwrotu zapłaconej kwoty. W każdym przypadku konsument ma również prawo żądać od sprzedawcy odszkodowania, w szczególności zwrotu kosztów materiałów, części zamiennych, robocizny, transferu i transportu produktów wynikających z wypełnienia obowiązków, o których mowa w poprzednim ustępie niniejszego artykułu. Prawa konsumenta, o których mowa w akapicie pierwszym, wygasają dwa lata po dniu, w którym poinformował on sprzedawcę o istotnym błędzie.

KOMUNIKACJA

Oferent skontaktuje się z Użytkownikiem za pomocą środków porozumiewania się na odległość tylko wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę lub tylko wtedy, gdy będzie to konieczne w celu dokonania zakupu. Reklamy, e-maile i wiadomości SMS są wyraźnie i jednoznacznie oznaczone jako reklamy, nadawca jest wyraźnie widoczny, kampanie promocyjne i inne techniki marketingowe są odpowiednio oznaczone. Warunki uczestnictwa są również jasno określone. Możliwość i sposób rejestracji lub rezygnacji z otrzymywania wiadomości reklamowych są jasno przedstawione. Żądanie użytkownika, aby nie otrzymywać wiadomości reklamowych, zostanie uwzględnione przez dostawcę. Użytkownik wyraża zgodę na okresowe powiadamianie o nowościach na stronie, nowościach w ofercie i promocjach podczas zapisywania się do newslettera. Dostawca zobowiązuje się nie nadużywać ani nie przekazywać adresu e-mail użytkownika w jakikolwiek sposób osobom trzecim. Użytkownik może w dowolnym momencie zarejestrować się lub zrezygnować z otrzymywania wiadomości od dostawcy. PRAWA AUTORSKIE Zawartość sklepu internetowego www.coolmango.pl/en, w tym informacje, opisy produktów, grafika, technologia, zdjęcia produktów i inne elementy na stronie internetowej dostawcy są własnością Jasmin Alibegić sp. I są chronione prawem autorskim oraz innymi prawami i przepisy dotyczące praw autorskich i nie mogą być powielane ani wykorzystywane bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Jasmin Alibegić sp. z oo . Osoby naruszające prawa autorskie będą odpowiednio ścigane. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistej sytuacji (symboliczne) z różnych powodów, na przykład ze względu na zmiany produktu, na które dostawca nie ma wpływu.

USUWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Informacje dostarczone przez OnetDigital d.o.o. zbiera, kupujący znajduje się w Polityce prywatności opublikowanej na stronie dostawcy www.coolmango.pl. Dostawca przestrzega rozporządzenia o ochronie danych (UE GDRR). Użytkownik lub sam kupujący zezwala lub nie zezwala na przetwarzanie danych. Każdy klient lub użytkownik ma prawo zażądać usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych w dowolnym momencie. Robi to po prostu kontaktując się z nami za pośrednictwem jednego z naszych kanałów komunikacji (e-mail, telefon, Facebook) i przekazując swoje informacje do usunięcia. Usunięcie danych RODO nie dotyczy informacji, które firma musi przechowywać zgodnie z ZDDV-1, ustawą o postępowaniu podatkowym, ustawą o spółkach, słoweńskimi standardami rachunkowości, ustawą o rachunkowości oraz przepisami dotyczącymi wdrażania prawa o wartości dodanej.

ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY

Informujemy kupującego, że przy zakupie nowego sprzętu elektrycznego i elektronicznego może pozostawić nam zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który ma zostać zutylizowany, musi być równy dostarczonemu EEE, a liczba dostarczonych zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych jest równa liczbie dostarczonego EEE, aby można było z nich korzystać i klasyfikować je do klasy sprzętu elektrycznego i elektronicznego (EEE). Koszt wysyłki lub wysyłki EEE pokrywa kupujący.

Zarządzanie zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym Przekreślony symbol pojemnika na produkcie, jego opakowaniu lub w instrukcji użytkowania wskazuje, że urządzenia nie wolno wyrzucać razem z zmieszanymi odpadami komunalnymi i wprowadzać do obrotu po 13 sierpnia 2005 r. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za samodzielne usuwanie go w osobnych punktach zbiórki odbiór odpadów w lokalnym zakładzie użyteczności publicznej. Możesz także przekazać zużyte urządzenie lub urządzenie bezpośrednio sprzedawcy lub dystrybutorowi, gdy kupujesz podobny produkt. W ten sposób wypełniasz zobowiązania prawne i przyczyniasz się do ochrony środowiska. Oddzielna zbiórka i recykling WEEE zapobiegają negatywnym skutkom zanieczyszczenia środowiska i zagrożeniom dla zdrowia, które mogą wynikać z niewłaściwej utylizacji produktu, a także umożliwiają odzysk materiału, z którego jest wykonany, oszczędzając energię i zasoby naturalne. Jeśli produkt, który chcesz odrzucić, nadal działa, dostarcz go do jednego z centrów ponownego użycia. To przedłuży jego życie i zapobiegnie przedwczesnemu wyrzuceniu go na śmietnik. Postępowanie z zużytymi bateriami i akumulatorami Przekreślony symbol pojemnika na bateriach i akumulatorach, opakowaniu lub instrukcji użytkowania oznacza, że ​​baterii i akumulatorów nie należy wyrzucać razem z odpadami komunalnymi. Twoim obowiązkiem jest pozbyć się ich w oddzielnych punktach zbiórki w celu selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych w ramach lokalnego zakładu użyteczności publicznej. Możesz także przekazać zużyte baterie i akumulatory sprzedawcy lub dystrybutorowi bez obowiązku ponownego zakupu. W ten sposób wypełniasz zobowiązania prawne i przyczyniasz się do ochrony środowiska.

Jeżeli symbol chemiczny jest wydrukowany pod symbolem pokazanym powyżej, oznacza to zgodnie z prawem, że metal ciężki (Hg = rtęć, Cd = kadm, Pb = ołów) przekracza wartość określoną przez prawo. Jeśli urządzenie zawiera baterie lub akumulatory, których nie można łatwo wyjąć bez narażania bezpieczeństwa użytkownika, należy je zutylizować wraz z urządzeniem odpadowym w systemie zbiórki odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Lista punktów zbiórki dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej, a także informacje o punktach ponownego wykorzystania, w których można zlecić outsourcing sprzętu i urządzeń, jest dostępna na stronie www.ozavescen.si.

REKLAMACJE I SPORY

Dostawca przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Oferent dołoży wszelkich starań, aby wypełnić swój obowiązek, ustanowić skuteczny system rozpatrywania reklamacji i udostępnić osobę, z którą w przypadku trudności Kupujący może skontaktować się telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Reklamacja jest przesyłana za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] Procedura rozpatrywania reklamacji jest poufna. W ciągu pięciu dni roboczych Licytujący potwierdzi, że otrzymał reklamację, poinformuje kupującego, jak długo będzie rozpatrywana, i poinformuje go o postępach procedury. Usługodawca jest świadomy, że istotną cechą sporu konsumenckiego, przynajmniej w odniesieniu do ugody sądowej, jest jego nieproporcjonalny wpływ na wartość ekonomiczną roszczenia i koszty związane z samym rozstrzygnięciem sporu. Stanowi to również poważną przeszkodę dla konsumenta przed wniesieniem sporu do sądu. Dlatego Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie spory w drodze wzajemnego porozumienia. Zgodnie z normami ustawowymi nie uznajemy żadnego pozasądowego dostawcy rozstrzygania sporów konsumenckich jako właściwego do rozstrzygania sporów konsumenckich, które konsument mógłby wszcząć na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. OnetDigital d.o.o. , który jako dostawca towarów i usług umożliwia handel internetowy na terytorium Słowenii, publikuje na swojej stronie internetowej link do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (SRPS). Platforma jest dostępna dla konsumentów online pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Rozwiązanie to wynika z ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, rozporządzenia (UE) nr 1095/2010. 524/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich i zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2016/2004 i dyrektywa 2009/22 / WE.

DODATKOWE WYJAŚNIENIE ZAKUPU

Zgodnie z Kodeksem zobowiązań, kupujący jest zobowiązany do przyjęcia i zapłaty okupu za zamówiony pakiet. W przypadku, gdy nabywca zamówionego towaru wysłanego pocztą w żadnym wypadku nie zaakceptuje i zostanie zwrócony na adres firmy po 15-dniowym okresie oczekiwania, NIE będzie to uważane za odstąpienie od umowy, ponieważ ta ostatnia nadal obowiązuje ważnie zawarta i jest jednostronnym niezapowiedzianym odstąpieniem kupującego od umowy. Jeśli kupujący nie przejmie pakietu, działanie to powoduje szkodę finansową firmy. W przypadku braku akceptacji kupujący jest zatem odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysłania i wysłania / zwrotu produktów do firmy, za którą sprzedawca wystawi mu fakturę, którą kupujący jest zobowiązany zapłacić, ponieważ nie wypowiedział umowy. Kwota kosztu jednostronnego odstąpienia od umowy zależy od wysyłki, opakowania, kosztów administracyjnych i zostanie obliczona w każdym przypadku zgodnie z rzeczywistymi kosztami i dobrą praktyką biznesową. Jasmin Alibegić s.p. zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury nabywcy, który nie otrzymał paczki, w wysokości faktycznie poniesionych kosztów poniesionych w wyniku jednostronnego rozwiązania umowy przez kupującego, a kupujący zgadza się zapłacić fakturę za koszty poniesione w takich przypadkach nie później niż 7 dni kosztem firmy.

PRAWO DO PRAWA

Niniejsze warunki podlegają i będą interpretowane zgodnie z prawem słoweńskim. Strony niniejszym uznają właściwość sądów słoweńskich. Wszystkie umowy będą zawierane w języku słoweńskim lub angielskim.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2019.

OnetDigital d.o.o.
Igriška ulica 32.
1235 Radomlje
ID:SI59919736

E-mail: [email protected]
Tel: 502580653